Τα σχόλια μεταξύ εγχώριων καλλιτεχνών για τη σημαντικότητα των έργων τους, τη βαριά φανέλα που κουβαλάει η δισκογραφία τους και την επιρροή που άσκησαν σε ένα ακροατήριο που δίψαγε για ηλεκτρική κιθάρα, δεν είναι και λίγα. Επίσης δεν είναι και λίγες οι φορές που αυτά τα σχόλια δεν έχουν διατυπωθεί σωστά ή δεν εκλήφθηκαν σωστά από τους αποδέκτες τους με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν έριδες. Τεχνητές, τραβηγμένες από τα μαλλιά, πραγματικές. Οι έριδες όμως παραμένουν.
Μία τέτοια περίπτωση, αν και αρκετά από τα γραφόμενα των πρωταγωνιστών έχουν λάβει υπέρμετρο σχολιασμό, είναι και η πρόσφατη μεγάλη συνέντευξη που έδωσε ο Γιάννης Αγγελάκας και ο Παύλος Παυλίδης στην ιστοσελίδα popaganda.gr και στον Θεοδόση Μίχο.
Σε κάποιο σημείο λοιπόν της κουβέντας που είχαν οι ιστορικοί μουσικοί της εγχώριας ροκ σκηνής με τον δημοσιογράφο ο Γιάννης Αγγελάκας αναφερόμενος στις απαρχές της έκρηξης του ροκ εντ ρολ στην Ελλάδα ανέφερε: «Αν οι μπαμπάδες του ροκ είναι ο Σιδηρόπουλος και ο Πουλικάκος και γενικά εκείνη η γενιά, με τα Σπαθιά και τις Τρύπες αυτό που έγινε ήταν ότι το ροκ πέρασε σε πιο μεγάλα ακροατήρια. Ήταν ένα big bang και μετά ακολούθησαν κι άλλα μεγάλα σχήματα, όχι μόνο στο ροκ. Ήρθαν τα Διάφανα Κρίνα, οι Στέρεο Νόβα, οι Active Member…», ενώ λίγο πιο κάτω συμπλήρωσε «Το big bang έγινε το ’93 που κυκλοφόρησαν τα Εννιά Πληρωμένα Τραγούδια και η Ξεσσαλονίκη. Γι’ αυτό και τα Σπαθιά πολύ γρήγορα βρήκαν το ακροατήριό τους».
Αυτές οι δύο ατάκες λοιπόν ήταν ικανές να ξεκινήσουν ένα μίνι πόλεμο από αρθρογραφία απέναντι στον Γιάννη Αγγελάκα μέχρι και τοποθετήσεις επίσης ιστορικών μορφών της ελληνικής ροκ σκηνής όπως ο Δημήτρης Πουλικάκος, ο Θοδωρής Βλαχάκης των Magic De Spell, ο Κυριάκος Δαρίβας, ντράμερ του Παύλου Σιδηρόπουλου και των Απροσάρμοστων αλλά και ο Τζόνι Βαβούρας.
Ο ντράμερ λοιπόν του αείμνηστου Παύλου Σιδηρόπουλου σχολίασε στο Facebook του το εξής:
Με τους Πουλικάκο, Βλαχάκη και Τζόνι Βαβούρα να τοποθετούνται κάπως σκωπτικά με σχόλια στη συγκεκριμένη ανάρτηση.