Τα δέκα χιλιόμετρα απ’ τη Γέφυρα ως τη σήραγγα της Κλοκοβας που θα δώσουν ανάσα στους οδηγούς καθώς θα βάλουν τέρμα στο φαινόμενο του “μπουκαλιού” που εμφανίζεται σήμερα θα παραδοθούν ως το τέλος του Μαϊου.
Παραμένει άγνωστη ακόμη η ακριβής ημερομηνία ωστόσο πλέον είναι θέμα μερικών ημερών και έτσι το τμήμα αυτό θα ενώνει τον νέο αυτοκινητόδρομο με τη Γέφυρα και κατ’ επέκταση με τον άξονα Πατρών – Αθηνών.
Στο τμήμα βορειότερα και σε ό,τι αφορά στην εξέλιξη των έργων που απομένουν να ολοκληρωθούν στον άξονα της Ιόνιας Οδού στα τμήματα Αμφιλοχία-Άγιος Δημήτριος (αρχή Παράκαμψης Άρτας) και Πέρδικα-Κοσμηρά (το βόρειο άκρο όπου συνδέεται η Ιόνια Οδός με την Εγνατία φτάνοντας στα Ιωάννινα) δεν υπάρχει ακόμη επίσημο χρονοδιάγραμμα.
Το πλέον δύσκολο κομμάτι, είναι αυτό στις γνωστές στροφές του Μενιδίου και είναι αυτό που θα κάνει την πραγματική διαφορά καθώς με την παράδοσή του θα μειώσει εκτός απ’ τη χιλιομετρική απόσταση και τη διάρκεια του ταξιδιού κατά τουλάχιστον 20 λεπτά.