Η ανάκληση αφορά συνολικά 256 οχήµατα και σε ό,τι αφορά το NV200 πρόκειται για µοντέλα ετών 2009 έως 2016 ενώ αναφορικά με το X-Trail πρόκειται για μοντέλα ετών από 2014 έως το 2016.
Σε ό,τι αφορά τους λόγους που πραγματοποιείται η ανάκληση, σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση της Nissan, η επίστρωση χρώµατος που τοποθετήθηκε από τον προµηθευτή του αµορτισέρ, της πέµπτης πόρτας κατά την παραγωγή δεν συµβαδίζει µε τις προδιαγραφές της ιαπωνικής φίρμας για την προστασία από σκουριά.
Ως αποτέλεσμα υπάρχει η πιθανότητα ο εξωτερικός σωλήνας του αμορτισέρ να σκουριάσει και να σπάσει οδηγώντας την απώλεια του αερίου που βρίσκεται στο εσωτερικό του.
Σε αυτή την περίπτωση το αµορτισέρ δεν θα µπορεί να στηρίξει την πέµπτη πόρτα ενώ, σε σπάνια περίπτωση, εάν παρουσιαστεί αυτή η αστοχία µπορεί να προκληθεί αποκόλληση του αµορτισέρ κατά την λειτουργία της πέµπτης πόρτας.
Μέχρι στιγµής δεν έχει αναφερθεί καµία περίπτωση ατυχήµατος, που να σχετίζεται µε το συγκεκριµένο θέµα.
Οι ιδιοκτήτες των προς ανάκλησης αυτοκινήτων θα ειδοποιηθούν σχετικά το Σεπτέµβριο του 2016 µε συστηµένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειµένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο εξουσιοδοτηµένο συνεργείο του δικτύου Nissan, ώστε να γίνει αντικατάσταση του αµορτισέρ της πέµπτης πόρτας, χωρίς καµία οικονοµική επιβάρυνση.
Όπως επιπλέον επισημαίνει η Nissan, μέχρι την επισκευή συνιστάται στους ιδιοκτήτες των προς ανάκληση αυτοκινήτων να είναι προσεκτικοί κατά τη χρήση της πέµπτης πόρτας των οχηµάτων τους.
Οι καταναλωτές που επιθυμούν περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά µε το τµήµα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στους αριθµούς 210 3489313 και 210 3489438.