Η ταινία αποτελεί την επίσημη συμμετοχή της Ελλάδας στον 2ο διαγωνισμό βίντεο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
Tο επίσημο νέο video του EOT για την Ελλάδα. Η ταινία παρουσιάζει την “μυστική” Ελλάδα, την ηπειρωτική Ελλάδα, την Ελλάδα του φθινοπώρου, της άνοιξης και του χειμώνα, την Ελλάδα των άγνωστων τουριστικών προορισμών. Προβάλλει τα λιγότερο ανεπτυγμένα τουριστικά προϊόντα, όπως είναι ο περιηγητικός τουρισμός, ο θρησκευτικός τουρισμός, ο καταδυτικός τουρισμός, ο αγροτουρισμός, κ.ά. Ο σκοπός της είναι διπλός: η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου σε συνδυασμό με την προβολή των λιγότερων ανεπτυγμένων προϊόντων μας.
Μέσα στην ταινία περιέχονται πλάνα που ευγενικά μας παραχωρήσατε για αυτό τον σκοπό. Η συνεισφορά σας αναφέρεται στα credit της ταινίας όπως θα δείτε στην ανάρτηση της ταινίας στην επίσημα σελίδα του ΕΟΤ στο youtube (visitgreece).
Το βίντεο «Greece, A 365-Day Destination» σε σκηνοθεσία Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα, διάρκειας 3′:36”, συμμετέχει με αξιώσεις στον «2ο Διαγωνισμό Βίντεο του Παγκόσμιου Οργανισμού», που θα πραγματοποιηθεί με την ευκαιρία της 22ης Συνόδου της Γενικής Συνέλευσης του Π.Ο.Τ. στο Τσένκντου της Κίνας από 11-16 Σεπτεμβρίου 2017.
Οι εικόνες, ο ήχος, τα χρώματα και οι άνθρωποι της Ελλάδας στις τέσσερις εποχές του χρόνου, είναι το θέμα του νέου βίντεο του ΕΟΤ για την προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό, ως ιδανικού προορισμού διακοπών 365 ημέρες τον χρόνο, σύμφωνα με την στρατηγική επικοινωνίας της υπουργού Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά, με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Στον διαγωνισμό θα βραβευθούν εξαιρετικά βίντεο τουριστικής προβολής χωρών, αναγνωρίζοντας την μεγάλη σημασία των πολυμέσων στο μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών.
Οι νικήτριες χώρες για κάθε μία από τις έξι Περιφέρειες του Π.Ο.Τ. θα αναδειχθούν από κριτική επιτροπή που συγκροτείται από τους Προέδρους των έξι περιφερειακών επιτροπών του Οργανισμού. Επιπρόσθετα, έχει καθιερωθεί ένα βραβείο κοινού, «People‘s Choice Award“, το οποίο θα απονεμηθεί στη χώρα που θα συγκεντρώσει την μεγαλύτερη προτίμηση.
Την πρωτιά διεκδικεί η νέα ταινία του ΕΟΤ για την Ελλάδα και στο Φεστιβάλ τουριστικών ταινιών στο Ζάγκρεμπ (13-16/9/17), και αμέσως μετά έχει κληθεί να συμμετέχει σε 16 Φεστιβάλ τουριστικών ταινιών σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων στο Βερολίνο, στις Κάνες, στην Νέα Υόρκη, στο Λος Άντζελες, στις Μαλβίδες, κλπ.
Το μουσικό θέμα του «Greece, A 365-Day Destination» είναι μία προσφορά του διεθνούς φιλέλληνα συνθέτη Rene Aubry στην αγαπημένη του Ελλάδα.
Ψηφίζουμε το video της Ελλάδας ΕΔΩ