ΕλλάδαΠροκηρύξεις

Η Lidl Hellas ζητά δύο ειδικότητες και προσφέρει 1900 ευρώ μεικτά (προσόντα)

Δείτε τις δύο ειδικότητες.

Στέλεχος Υποστήριξης Εμπορικών Εφαρμογών (ERP) στη Θεσσαλονίκη

Επισύναψη βιογραφικού online

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας

  • Εργάζεστε στον Τομέα Υποστήριξης Διεθνών Εμπορικών Εφαρμογών (Global Business Support), στην περιοχή της Θέρμης, στη Θεσσαλονίκη
  • Παρέχετε υποστήριξη 2ου επιπέδου για τις εφαρμογές εμπορικής διαχείρισης (ERP) της εταιρείας, σε Αποθήκες και Διοικητικά Κέντρα της Lidl πανευρωπαϊκά
  • Ιεραρχείτε, αναλύετε και φροντίζετε για την επίλυση των προβλημάτων του λογισμικού ERP, σε συνεργασία με τα τμήματα διαχείρισης και ανάπτυξης εφαρμογών

Το προφίλ

  • Απόφοιτος-η ανώτερων / ανώτατων σπουδών πληροφορικής, θετικής ή τεχνικής κατεύθυνσης
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε υποστήριξη / διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων και εφαρμογών
  • Άριστη γνώση Αγγλικών και βασική Γερμανικών
  • Καλός χειρισμός MS Office (Word, Excel), επιθυμητή γνώση Βάσεων Δεδομένων (SQL)
  • Δίπλωμα Οδήγησης Ι.Χ.
  • Ευελιξία, επικοινωνιακές δεξιότητες και έμφαση στη λεπτομέρεια

Τι προσφέρουμε

  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον, με αξιόλογες δυνατότητες εξέλιξης, επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
  • Οι αποδοχές σας ξεκινούν από 1900€ μικτά
  • Σας προετοιμάζουμε πλήρως, με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, ώστε να ανταπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας

Υπεύθυνος-η Ανακαινίσεων στα Τρίκαλα

Επισύναψη βιογραφικού online

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντα

  • Εργάζεστε στις εγκαταστάσεις της κεντρικής μας αποθήκης στα Τρίκαλα
  • Υποστηρίζετε την υλοποίηση νέων καταστημάτων, αναλαμβάνετε ανακαινίσεις σε καταστήματα, συντηρήσεις και επιδιορθώσεις βλαβών
  • Προγραμματίζετε ενέργειες εσωτερικών και εξωτερικών συνεργατών, επιβλέπετε την τήρηση χρονοδιαγραμμάτων
  • Συντηρείτε πλάνο αναγκών εξοπλισμού καταστημάτων και διαχειρίζεστε αποθέματα
  • Παρακολουθείτε έξοδα και τηρείτε ετήσιο προϋπολογισμό
  • Τηρείτε νομοθετικούς και εταιρικούς κανονισμούς

Το προφίλ

  • Απόφοιτος-η ανώτερης / ανώτατης εκπαίδευσης Πολυτεχνικών σχολών
  • Απαραίτητη 2ετής προϋπηρεσία σε Διαχείριση Έργων
  • Καλή γνώση Αγγλικών & πολύ καλός χειρισμός MS Office
  • Επικοινωνιακές & οργανωτικές δεξιότητες
  • Ικανότητα διοίκησης & ευελιξία
  • Δίπλωμα οδήγησης ΙΧ & δυνατότητα συχνών μετακινήσεων
  • Δυνατότητα εργασίας σε νυχτερινές ώρες, Σαβ/κο και αργίες

Τι προσφέρουμε

  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον, με επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
  • Οι αποδοχές σας ξεκινούν περίπου από 1900€ μικτά/ μήνα
  • Σας προετοιμάζουμε πλήρως, με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, ώστε να αντεπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας

economy365.gr

περισσότερα
Back to top button