Με αφορμή και το θέμα με τις εργασίες στην Πάτρα.
Το πρόβλημα της ελληνικής παιδείας είναι βαθύτερο και όχι τόσο επιφανειακό.
Όλοι οι Υπουργοί Παιδείας από τις αρχές της δεκαετίας του 90, που τουλάχιστον θυμάμαι εγώ και είμαι σίγουρος πως αυτό γινόταν και νωρίτερα, θεωρούν ως μεταρρύθμιση στην Παιδεία τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και όλη η κουβέντα γίνεται για το αν χρειάζονται εξετάσεις και σε πόσα μαθήματα.
Το πρόβλημα της Παιδείας στην Ελλάδα είναι πιο βαθύ. Μεταρρύθμιση χρειάζονται πρώτα τα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά, από εκεί μπαίνουν οι βάσεις, εκεί διαμορφώνεται ο χαρακτήρας, εκεί δημιουργούνται οι μελλοντικοί πολίτες.
Όσο για την αντιγραφή “ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω” και κυρίως ας μην κουνούν το δάχτυλο στα παιδιά (που πρέπει να τιμωρηθούν) οι αγράμματοι καταληψίες των Πανεπιστημίων.