H Google επιβραβεύει και υποστηρίζει τον Επίκουρο Καθηγητή του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ, Νίκο Παναγιώτου
Στόχος της έρευνας είναι να αναδειχθούν νέοι τρόποι προσέγγισης και αξιοποίησης των εμπειριών του κοινού που καθορίζουν το μέλλον των ΜΜΕ και ειδικά των ειδησεογραφικών οργανισμών. «Καθώς οι εμπειρίες του τελικού χρήστη χαρακτηρίζονται από τη δια-συνδεσιμότητα είναι πολύ σημαντικό να αναδείξουμε τις αλλαγές αυτές και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να αξιοποιηθούν από τους ειδησεογραφικούς οργανισμούς σε ό,τι αφορά την κατανάλωση ειδήσεων στο ψηφιακό περιβάλλον» αναφέρει ο Επικ. Καθηγητής του Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε. του ΑΠΘ, Νίκος Παναγιώτου. Η έρευνα έχει στόχο τη δημιουργία ενός πρωτότυπου εργαλείου το οποίο θα αξιοποιεί τις τάσεις αυτές για την ανάπτυξη ενός βιώσιμου μοντέλου ειδήσεων.
Η πρόταση αξιολογήθηκε επιτυχώς, εξασφαλίζοντας χρηματοδότηση στο πλαίσιο μιας νέας πρωτοβουλίας που ανέλαβαν η Google από κοινού με 11 κορυφαίους ευρωπαϊκούς ειδησεογραφικούς οργανισμούς (Financial Times, Guardian, Les Echos, Frankfurter Allgemeine Zeitung, NRC Media, El Pais, Global Editors Network, European Journalism Centre, The Economist,La Stampa, Die Zeit) με στόχο την υποστήριξη της ποιοτικής δημοσιογραφίας στα ψηφιακά μέσα, μέσω της τεχνολογίας και της καινοτομίας.
Η πρόταση διακρίθηκε μεταξύ 988 αιτήσεων από 27 χώρες.