Αμερικανοί επιστήμονες κατάφεραν να διακρίνουν τέσσερα αντιπροσωπευτικά μοτίβα συμπεριφορών στους χρήστες του Facebook
Καθημερινά, σχεδόν 1,3 δισεκατομμύριο άνθρωποι χρησιμοποιούν το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο, το Facebook. Τον μήνα ο αριθμός των χρηστών του ανεβαίνει στα δύο δισεκατομμύρια.
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Brigham Young της Γιούτα, με επικεφαλής τον Τομ Ρόμπινσον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνές περιοδικό για θέματα κοινωνικής δικτύωσης «International Journal of Virtual Communities and Social Networking», ζήτησαν από χιλιάδες χρήστες του Facebook να εξηγήσουν γιατί το χρησιμοποιούν και τι θέλουν να πετύχουν. Με βάση τις απαντήσεις τους, προέκυψαν οι εξής τέσσερις μεγάλες κατηγορίες χρηστών: οι «οικοδόμοι» σχέσεων, οι «προπαγανδιστές», οι αυτοδιαφημιζόμενοι και οι «ματάκηδες».
Η συνέχεια στο news247.gr