Η κομπίνα είναι καλά στημένη καθώς φαίνεται ότι ελληνικές εταιρείες εισάγουν κυρίως πετρελαιοκίνητααυτοκινήτα μικρού κυβισμού που έχουν πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ τους, παρεμβαίνουν σ’ αυτό και το μηδενίζουν, κάνουν διάφορες διορθωτικές εργασίας, το γυαλίζουν εξωτερικά και το πουλάνε σαν καινούργιο.
Σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα, το φαινόμενο είναι πολύ πιο έντονο σε εμπόρους και συνεργεία μη εξουσιοδοτημένα, αφού οι συγκεκριμένοι δεν υποχρεούνται σε ελέγχους ποιότητας και λειτουργίας από τις εισαγωγικές εταιρείες, ενώ το κράτος είναι ανύπαρκτο για να τους ελέγξει ακόμα και φορολογικά.
Επειδή τα τελευταία χρόνια υπάρχει μεγάλη ζήτηση για diesel αυτοκίνητα μικρού κυβισμού, πολλοί πέφτουν στην παγίδα. Μάλιστα υπάρχουν πληροφορίες ότι πολλά τέτοια αυτοκίνητα που χρησιμοποιήθηκαν από πωλητές μεγάλης πολυεθνικής στη Βουλγαρία ήρθαν στην Ελλάδα και πωλούνται σαν καινούργια παρ’ ότι έχουν κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα.
Με αυτό τον τρόπο και ο αγοραστής πέφτει θύμα απάτης και αγοράζει ένα ταλαιπωρημένο και μη ασφαλές αυτοκίνητο, αλλά και το κράτος χάνει πολλά δημοσιονομικά έσοδα, αφού το αυτοκίνητο αυτό εισήχθη με τα πολλά χιλιόμετρα, δηλαδή με μειωμένους δασμούς, άσχετα αν πουλήθηκε με πολύ λιγότερα στο κοντέρ.