“Κάποιες αυθόρμητες σκέψεις με την πρώτη θέαση της διαφήμισης ενός ξακουστού προϊόντος μιας ξακουστής εταιρείας. Ποια είναι η Ελλάδα λοιπόν που σαγηνεύει, μαγεύει και δημιουργεί αισθητικά και συμβολικά ατμόσφαιρα που σύμφωνα με το σοφό τμήμα προώθησης και μάρκετινγκ της ξακουστής εταιρείας πουλάει;
Ποιος τρόπος ζωής, ποια αντικείμενα, ποιες προσωπογραφίες, ποιος συμβολισμός, ποιο lifestyle, ποιες αξίες, ποια ιδανικά μεταφέρονται εξιδανικευμένα, όπως οφείλει η διαφήμιση να πραγματοποιήσει, στους δυνητικούς πελάτες;
Εμείς που ζούμε σ αυτή τη χώρα της διαφήμισης, ποια σχέση έχουμε αναπτύξει με την κοινωνία και τα ιδανικά που αναπτύσσονται και ξετυλίγονται τόσο ανάλαφρα και γλυκά, με την κλασική ομορφιά της απλότητας της χώρας του ποτέ;
Κάποιοι θεωρητικοί της διαφήμισης έχουν υποστηρίξει πως η διαφήμιση είναι η θρησκεία του 21ου αιώνα, τα υπόλοιπα δικά σας.”
Σχόλιο της Σουλτάνας Ζορπίδου στο Facebook
https://www.youtube.com/watch?v=r8mR33cp_Fk
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: