Στο σενάριο ο Παπαδόπουλος έλεγε συνέχεια «ήμουν στο Πολυτεχνείο εγώ» με αποτέλεσμα να τους στέλνουν εξώδικα. Πώς αντέδρασε ο παραγωγός και γιατί τελείωσε η σειρά
Από τη Μηχανή του Χρόνου:
Στις αρχές της δεκαετίας του ’90 η Δήμητρα Παπαδοπούλου συναντήθηκε ραδιοφωνικά με τον Σπύρο Παπαδόπουλο. Η χημεία τους έδεσε από την πρώτη στιγμή. Εκείνο το διάστημα ήταν σε συζητήσεις με το Μέγκα για την συγγραφή ενός σήριαλ. Ήταν προβληματισμένη ως προς το περιεχόμενο, κυρίως όμως για το αν μπορούσε να υποστηρίξει συγγραφικά το εγχείρημα. Παράλληλα συμμετείχε και σε μια θεατρική παράσταση με συμπρωταγωνιστές τους Σπύρο Παπαδόπουλο, Γιάννη Μπέζο και Βλάσση Μπονάτσο.
Η φιλία των τεσσάρων προϋπήρχε
Οι πλάκες, τα πειράγματα, οι έντονες συζητήσεις ήταν μέσα στην καθημερινότητα τους. H ιδέα της Παπαδοπούλου ήταν να μεταφέρει όλο το ευχάριστο κλίμα της παρέας στη μικρή οθόνη. Αυθόρμητοι διάλογοι, που γίνονται μεταξύ φίλων κάθε στιγμή. Τις σκέψεις της αρχικά εμπιστεύτηκε στον Σπύρο Παπαδόπουλο, ο οποίος ενθουσιάστηκε. Αμέσως μετά απευθύνθηκε στον Γιάννη Μπέζο, που ήταν ο δεύτερος που εντάχθηκε στο καστ. Τη στιγμή που συζητούσε με τον Μπέζο, μπήκε στην κουβέντα απορημένος ο Βλάσσης Μπονάτσος: «Ετοιμάζεις σήριαλ;» την ρώτησε «Ε, κάτι ετοιμάζω, ναι» του απαντά «Είμαι μέσα, στο λέω από τώρα» της είπε μεταξύ σοβαρού και αστείου.
Και κάπως έτσι οι «Απαράδεκτοι» άρχισαν να παίρνουν μορφή
Η αρχική ιδέα αφορούσε δυο ετερόφυλα ζευγάρια. Η Παπαδοπούλου όμως θέλησε να κάνει την ανατροπή και να σπάσει τα ταμπού. «Σε πειράζει να παίξεις το ρόλο ενός γκέι άντρα;», ρώτησε τον Γιάννη Μπέζο. Εκείνος της απάντησε αμέσως θετικά και έτσι οι ρόλοι βγήκαν αβίαστα. Το ένα παντρεμένο ζευγάρι ήταν ο Σπύρος και η Δήμητρα και το άλλο, δυο συγκάτοικοι και φίλοι, ο Βλάσσης με το Γιάννη, που ήταν ο πρώτος γκέι ρόλος στην ελληνική τηλεόραση! Για το σενάριο κάθε επεισοδίου, η Παπαδοπούλου ήθελε τρεις μέρες. Τα γυρίσματα γινόντουσαν γρήγορα, ενώ η αργοπορία του Βλάσση Μπονάτσου εκνεύριζε πολλές φορές τον Γιάννη Μπέζο, ο οποίος ήταν πολύ καλός του φίλος αλλά έφτανε πάντα πρώτος στα γυρίσματα!
«Οι καταγγελίες και τα εξώδικα»
Οι «Απαράδεκτοι», σημείωσαν υψηλά νούμερα τηλεθέασης από την πρώτη στιγμή και θεωρούνταν από τα πολύ δυνατά χαρτιά της ελληνικής τηλεόρασης. Κατά την διάρκεια προβολής της σειράς, ο παραγωγός κάλεσε την Δήμητρα Παπαδοπούλου στο γραφείο του. Βγάζει από το συρτάρι του, μια στίβα χαρτιά και ρωτάει την Παπαδοπούλου: «Τα βλέπεις αυτά; Είναι όλα εξώδικα και καταγγελίες που αφορούν τη σειρά». Έτσι ήταν. Αρκετοί τηλεθεατές είχαν «προσβληθεί» από τον τρόπο που χρησιμοποιήθηκε το Πολυτεχνείο και οι αγώνες κατά της χούντας από την σεναριογράφο. Θεώρησαν ότι κοροϊδεύει και υποτιμά με τον τρόπο της τους αγώνες που δόθηκαν κατά του δικτατορικού καθεστώτος. Η Παπαδοπούλου συνήθως έβαζε τον Παπαδόπουλο να λέει «ήμουν στο Πολυτεχνείο εγώ» και ακολουθούσε μια γνώμη που δεν δικαιολογούσε κανένα αγωνιστικό παρελθόν. Ουσιαστικά ήταν μια σκωπτική προσέγγιση απέναντι σε όσους επικαλούνταν συνέχεια την αμφισβητούμενη παρουσία τους στην εξέγερση. Ήταν όμως η πρώτη που το τόλμησε στην τηλεόραση και κατ΄ εξακολούθησιν. Εκείνη σάστισε, από την παρατήρηση. Ο παραγωγός την ηρέμησε με μια μόνο κουβέντα: «Αυτά έχουν οι επιτυχημένες σειρές» της είπε και έληξε εκεί η κουβέντα τους για το θέμα. Ύστερα από δυο πολύ επιτυχημένες τηλεοπτικές σεζόν η πρωταγωνίστρια και σεναριογράφος της σειράς, ένιωσε ότι ο κύκλος έπρεπε να κλείσει, πριν γίνει κλισέ και χάσει τη μοναδικότητα της. Η πρώτη της κίνηση, ήταν να το συζητήσει με τους συμπρωταγωνιστές της. Η απάντηση ήταν κοινή «Άν νιώθεις ότι κουράστηκες, τελείωσε το».
Το φινάλε της σειράς ήταν γλυκόπικρο και λίγο παράδοξο
Σύμφωνα με το τελευταίο επεισόδιο η Δήμητρα χώρισε με τον Σπύρο, γιατί από την μία δεν τον άντεχε πια αλλά ήθελε να ζήσει καινούργιες, συναρπαστικές στιγμές στην Αφρική. Ο Σπύρος έδειξε ανακουφισμένος από την απόφαση της. Όσο για τον Βλάσση και τον Γιάννη, χαιρετήθηκαν αγαπημένοι και όλοι μαζί αποχαιρέτησαν με ένα τραγούδι τους τηλεθεατές, ύστερα από δυο χρόνια επιτυχημένης παρουσίας. Το τελευταίο επεισόδιο της σειράς, με σκηνές από τα γυρίσματα: