Ελλάδα

Έρευνα: Ποιο είναι το αγαπημένο ρούχο του Έλληνα στη δουλειά;

17_01123753-500x333Σύμφωνα με έρευνα της Regus.

Άλλαξαν οι απόψεις των εργαζόμενων για την “παραδοσιακή στολή εργασίας” που αποτελείται από σακάκι και γραβάτα. Το 74% των ερωτηθέντων σε νέα παγκόσμια έρευνα της Regus σε 106 χώρες και 40.000 εργαζομένους, απαντά πως το συγκεκριμένο ντύσιμο θεωρείται πλέον πολύ επίσημο.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα jeans (79%) και τα Τ-shirt (51%) θεωρούνται πια αποδεκτά ως ενδυμασία εργασίας. Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης το εύρημα πως στην εργασία από το σπίτι, το 43% δηλώνει πως δουλεύει με τις πιζάμες, αλλά σύμφωνα με το 82% θα αλλάξει σε κάτι πιο επίσημο αν υπάρχει video-call στο πρόγραμμα της ημέρας.

Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζουν και οι απαντήσεις των Ελλήνων ερωτηθέντων της έρευνας.

Στο ερώτημα αν το κοστούμι είναι πολύ επίσημο για τον εργασιακό χώρο, το 79% απάντησε θετικά, ενώ αυτό που δεν είναι καθόλου αποδεκτό από τους Έλληνες εργαζομένους είναι οι σαγιονάρες στο γραφείο (6%). Στην ερώτηση αν τα jeans και Τ-shirt είναι αποδεκτά στον εργασιακό χώρο, τα ποσοστά είναι υψηλά με ένα 86% να απαντάει θετικά για τα jeans και ένα 62% για τα Τ-shirt. Από την άλλη μεριά τα φούτερ θεωρούνται πολύ σπορ καθώς μόλις ένα 19% θεωρεί πως μπορεί να φορεθούν στο γραφείο. Σχετικά χαμηλό είναι επίσης το ποσοστό των ερωτηθέντων που απάντησε ότι εργάζεται από το σπίτι φορώντας απλά τα εσώρουχα του (22%). Σε άλλες χώρες το ποσοστό αυτό ανεβαίνει, όπως στην Κροατία που φτάνει στο 45% και στην παγωμένη Φινλανδία που φτάνει στο 31%

Η γενική διευθύντρια της Regus για την Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία Κατερίνα Μάνου, δήλωσε σχετικά « Ο τρόπος που εργαζόμαστε έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι μόνο η τεχνολογία που έχει εξελιχθεί και μας επιτρέπει να είμαστε πιο ευέλικτοι στην εργασία μας αλλά και σε θέματα οργάνωσης η κάθετη ιεραρχία στις επιχειρήσεις έχει αρχίζει και υποχωρεί. Δεν προκαλεί έκπληξη λοιπόν ότι αλλάζει και ο τρόπος που ντυνόμαστε στον εργασιακό μας χώρο. Έτσι παρατηρούμε ότι σε αρκετά μεγάλο ποσοστό το jean, το Τ-shirt και οι smart casual επιλογές γίνονται όλο και περισσότερο αποδεκτές για να ταιριάζουν με το προφίλ των ανθρώπων που εργάζονται ευέλικτα και δημιουργικά ».

popaganda.gr

περισσότερα
Back to top button