– Η Jetoil είναι από τις παλιότερες ελληνικές εταιρείες πετρελαιοειδών
– Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία τον τελευταίο καιρό έχασε πολλά πρατήρια σε Αθήνα και Πελοπόννησο
– Η εταιρεία της οικογένειας Μαμιδάκη κατέθεσε αίτηση για ένταξη στο άρθρο 99 προκειμένου να προστατευτεί από τους πιστωτές της
– Το προσωπικό της εταιρείας Jetoil ανέρχεται περίπου σε 200 εργαζόμενους
Mετά τον Μαρινόπουλο, άλλη μία βόμβα συνταράζει την ελληνική αγορά, καθώς όπως έγινε γνωστό η ελληνική εταιρεία πετρελαιοειδών Jetoil της οικογένειας Μαμιδάκη κατέθεσε αίτημα για ένταξη στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα, προκειμένου και εκείνη να προστατευτεί από τους πιστωτές.
Η Mamidoil-Jetoil της οικογένειας Μαμιδάκη, τον τελευταίο καιρό αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα ρευστότητας με αποτέλεσμα να χάσει πολλά από τα πρατήριά της, τα οποία δεν μπορούσε να τροφοδοτήσει με καύσιμα, λόγω της αδυναμίας αποπληρωμής των προμηθευτών της.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες της Ημερησίας, η εταιρεία, από τις παλαιότερες ελληνικές εταιρείες πετρελαιοειδών, έχασε το τελευταίο διάστημα πολλά από τα πρατήριά της σε Πελοπόννησο και Αττική, ενώ περιορίστηκε σημαντικά η παρουσία της στην Κρήτη.
Η συζήτηση της αίτησης στο Πρωτοδικείο αναμένεται να πραγματοποιηθεί την 1η Νοεμβρίου.
Το προσωπικό της εταιρείας ανέρχεται σε 200 άτομα, ενώ σύμφωνα με τον ισολογισμό της επιχείρησης έχει συνολικές υποχρεώσεις τουλάχιστον το έτος 2014, το ποσό των 320 εκατομμυρίων ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τον τελευταίο καιρό για τη συγκεκριμένη εταιρεία είχαν δείξει πολλοί επενδυτές ενδιαφέρον με τελευταία μία ρωσική εταιρεία που επιθυμούσε να επεκταθεί στην ελληνική αγορά.
Η Mamidoil Jetoil ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1960 από τους αδελφούς Κυριάκο και Γιώργο Μαμιδάκη με σκοπό τη διακίνηση και εμπορία πετρελαιοειδών τόσο στην Ελλάδα όσο και στα Βαλκάνια.
H εταιρεία μέχρι τις καλές της ημέρες ήλεγχε περίπου 600 πρατήρια και είχε στην ιδιοκτησία της το μεγαλύτερο ενιαίο αποθηκευτικό χώρο στα Βαλκάνια (πλην διυλιστηρίων, μέσω του οποίου εφοδιάζει το δίκτυό της στη Βόρεια Ελλάδα αλλά και προωθεί τις εξαγωγές της προς τα Βαλκάνια, διαθέτει στόλο 33 Ι.Χ. βυτιοφόρων οχημάτων για την κάλυψη των αναγκών του δικτύου της, ενώ παράλληλα διέθετε και στόλο 7 ιδιόκτητων εφοδιαστικών πλοιαρίων για τον ανεφοδιασμό των νησιών και των διαφόρων πελατών της (ακτοπλοϊα, ναυσιπλοϊα, αλιευτικά, κλπ) με καύσιμα ναυτιλίας.