Μετά τα Reactions, το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο μάς ετοιμάζει μια ακόμα έκπληξη. Για να δούμε πώς θα την υποδεχτούν οι χρήστες του…
Οι επικεφαλής του Facebook, του κοινωνικού δικτύου που έχει συγκεντρώσει πλέον πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες, εξετάζουν τη μεγαλύτερη αλλαγή στο News Feed που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ.
Συγκεκριμένα, σχεδιάζουν να χωρίσουν τις νέες αναρτήσεις – τόσο τις δικές μας, όσο και των φίλων μας – σε διαφορετικές κατηγορίες.
Ορισμένοι χρήστες, μάλιστα, έχουν ήδη παρατηρήσει εμφάνιση κατηγοριών στην πρώτη σελίδα τους. Μερικές από αυτές είναι «τηλεόραση», «ταινίες»,«μουσική», «ταξίδια», «σέλφι».
Μετά το σχηματισμό των βασικών κατηγοριών, οι χρήστες θα παροτρύνονται να προσθέσουν και υποκατηγορίες σε καθεμία. Για παράδειγμα,σε κάποιον που διαθέτει κατηγορία «Tv & Movies» στις αναρτήσεις του, θα του δίνεται η δυνατότητα να επιλέξει όλες τις ταινίες που έχει δει και του άρεσαν και, στη συνέχεια, το Facebook θα του εμφανίζει όλα τα post και τα σχόλια που έχουν γίνει σχετικά με αυτές.
Το Facebook θα μάς προσφέρει πολλές επιλογές για τις κατηγορίες στις οποίες μπορούμε να χωρίσουμε τις νέες αναρτήσεις μας. Και αυτές, όπως είναι αναμενόμενο, αντιστοιχούν στις κατηγορίες διαφημίσεων που εμφανίζονται στο κοινωνικό δίκτυο.
Η συγκεκριμένη αλλαγή εξετάζεται λόγω του γεγονότος ότι μεγάλος αριθμός χρηστών του Facebook, ενώ διαβάζει τις αναρτήσεις άλλων, αποφεύγει να κάνει πολλές σχετικά με τον εαυτό του. Και έτσι, διαχωρίζοντάς τες σε κατηγορίες το κοινωνικό δίκτυο θέλει να τους ενθαρρύνει να το κάνουν, αυξάνοντας και την αλληλεπίδραση – ανά θέμα – με άλλους χρήστες.
Επίσης, ως τώρα αρκετοί χρήστες του Facebook παραπονούνταν για το μπερδεμένο περιεχόμενό του.
Μετά τα Facebook reactions, λοιπόν, η επόμενη αλλαγή στο news feed αναμένεται να είναι αυτή. Θα πραγματοποιηθεί τελικά; Κι αν ναι, πώς θα την υποδεχτούν οι χρήστες; Σύντομα θα ξέρουμε…