Το 2015 την παράσταση έκλεψε ένα όχι και τόσο τεχνολογικό προϊόν αλλά μάλλον μάλλον μία συσκευή η οποία μπήκε σε αρκετά νοικοκυριά για να καλύψει πραγματικές ανάγκες. Ο λόγος για τους αφυγραντήρες των οποίων οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 500% σε σχέση με το 2014 που επίσης είχαν αυξημένες πωλήσεις σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Όπως ανέφεραν στο news247 εκπρόσωποι αλυσίδων ηλεκτρικών συσκευών η αύξηση αυτή οφείλεται σε πολλούς λόγους.
Ο πρώτος έχει να κάνει με το υπαρκτό πρόβλημα της αύξησης της υγρασίας στα σπίτια εξαιτίας των προβλημάτων που έχουν αρκετές πολυκατοικίες με την κοινόχρηστη θέρμανση. Δεν είναι αυτοί οι οποίοι επέλεξαν ως λύση θερμαντικά δωματίων με αποτέλεσμα το υπόλοιπο σπίτι να αντιμετωπίζει πρόβλημα υγρασίας.
Στην αρχή η λύση του αφυγραντήρα δούλεψε «στόμα με στόμα» την συνέχεια τον λόγο πήρε η διαφήμιση και στο τέλος το προϊόν άρχισε να προωθείται και από τις αλυσίδες ηλεκτρικών. Η αύξηση της ζήτησης οδήγησε στην έλευση νέων παικτών στην αγορά και στον ανταγωνισμό που είχε και σαν αποτέλεσμα να βρίσκει σήμερα κάποιος στην αγορά προϊόντα έως και 300 ευρώ φθηνότερα σε σχέση με αυτά που κυκλοφορούσαν στην ελληνική αγορά πριν από πέντε χρόνια.