Καστοριά

Καστοριά: Ο ρυθμός της πόλης

DSCF1422

Την έλλειψη πεζοδρομίου και από τις δύο πλευρές του δρόμου, στην οδό Καραολή στο Νταηλάκη, από την αρχή της ανόδου της και μέχρι τα Κοιμητήρια, που καθιστά επικίνδυνη την κυκλοφορία για τους πεζούς, επισημαίνουν προς την εφημερίδα μας, συμπολίτες μας αλλά και κάτοικοι της περιοχής.

Η εφημερίδα μας, μετά τη γνωστοποίηση του θέματος, επισκέφθηκε την οδό Καραολή και διαπίστωσε (όπως δείχνουν άλλωστε και οι φωτογραφίες), την έλλειψη πεζοδρομίου στο τμήμα αυτό της οδού, που εγκυμονεί πολλούς κινδύνους για τους πεζούς και μάλιστα για τους μικρούς μαθητές, που πηγαίνουν στα σχολεία της οδού Γράμμου.

Μολονότι υπάρχει ένα ημιτελές πεζοδρόμιο που κατεβαίνει από τον Ι. Ν. Αγ. Πάντων, αυτό σταματά στην αρχή της αυλής του σπιτιού (όπως δείχνει η φωτογραφία) και συνεχίζεται μετά από 30-40 μέτρα, μετά το τέλος του αυλόγυρου, ενώ στο συγκεκριμένο σημείο, παρκάρουν πολλές φορές και οχήματα, με αποτέλεσμα να στενεύει περισσότερο ο δρόμος και να γίνεται ακόμη πιο επικίνδυνος για τους πεζούς.

Σε έναν δρόμο σαν κι αυτό, με συνεχή καθημερινή κίνηση πολλών αυτοκινήτων και αστικών, προς το Νταηλάκη, τα ΤΕΙ αλλά και τα νεκροταφεία, κρίνεται  απαραίτητη και άμεση η κατασκευή πεζοδρομίου, πριν θρηνήσουμε θύματα.DSCF1417

Να σημειώσουμε, ότι το εν λόγω θέμα, το εισηγήθηκε προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Καστοριάς, τον Νοέμβριο του 2007, συμπολίτης μας, ο οποίος κινδύνευσε με την κόρη του να παρασυρθεί στο συγκεκριμένο σημείο, από διερχόμενο αυτοκίνητο, πλην όμως η εισήγησή του, η οποία σημειωτέον, πήρε και αριθμό πρωτοκόλλου, δεν συζητήθηκε ποτέ!

Εδέησε επιτέλους – μετά και τις συνεχείς επισημάνσεις της εφημερίδας μας –  και ξεκίνησε παρέμβαση στο κομμάτι του δρόμου, από την συμβολή της Γράμμου με την Λεωφ. των Κύκνων, στην είσοδο – έξοδο της πόλης μας, από και προς το Δισπηλιό, που αφορά τις κατολισθήσεις αλλά και την αποσυμφόρηση της σήτας συγκράτησης των κατολισθήσεων (όπως δείχνουν και οι φωτογραφίες μας) και θέλουμε να πιστεύουμε ότι αυτή τη φορά, θα γίνει μια σωστή παρέμβαση, ώστε τα χώματα και οι πέτρες από το βουνό, να συγκρατιούνται και να μή καταλαμβάνουν πλέον επικίνδυνατο οδόστρωμα, αλλά και ότι θα απομακρυνθούν όλες οι κατολισθήσεις, ώστε να αποσυμφορηθεί η σήτα (η οποία θα πρέπει να αντικατασταθεί με καινούργια) συγκράτησης των κατολισθήσεων, μέχρι και μετά τη στροφή «Τουμπίδη».

Όμως, στη συγκεκριμένη στροφή, θα πρέπει άμεσα να κοπούν τα κλαδιά των δένδρων και άλλων φυτρωμένων δενδρυλλίων, που προεξέχουν από την σήτα (βλέπε φωτογραφίες), αναγκάζοντας τους οδηγούς, με κατεύθυνση προς το Δισπηλιό, να παίρνουν ανοιχτά την επικίνδυνη αυτή στροφή για να μη ξύσουν τα αυτοκίνητά τους και να ελλοχεύει ο κίνδυνος, τροχαίου ατυχήματος.

DSCF1404

Εφημερίδα ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

 

περισσότερα
Back to top button