Διευκρινίσεις σχετικά με το Πρόγραμμα Επιβράβευσης των συνεπών οικιακών πελατών που για πρώτη φορά εφαρμόζει η ΔΕΗ από τις αρχές του 2016 έδωσε η επιχείρηση.
Στο πρόγραμμα εντάσσονται οι πελάτες με οικιακό τιμολόγιο ΔΕΗ, οι οποίοι έχουν εξοφλήσει όλους τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του 2015, μέχρι και την ημερομηνία λήξης τους, ανεξαρτήτως του τρόπου εξόφλησης που είχαν επιλέξει.
Οι πελάτες αυτοί επιβραβεύονται με επιστροφή του διπλάσιου ποσού του παγίου που θα χρεωθεί στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του 2016.
Υπενθυμίζεται ότι οι λογαριασμοί μπορούν να εξοφλούνται στα 101 καταστήματα της ΔΕΗ πανελλαδικά, καθώς και σε άλλα εναλλακτικά δίκτυα, σε περισσότερα από 6.000 σημεία σε ολόκληρη τη χώρα:
* Στα ΕΛΤΑ και στους αγροτικούς διανομείς
* Στις συνεργαζόμενες τράπεζες, με πάγια τραπεζική εντολή, μέσω e-banking, phone-banking, ΑΤΜ και μηχανήματα αυτόματων συναλλαγών
*Σε συμβεβλημένους συνεργάτες, όπως αλυσίδες καταστημάτων, πρακτορεία του ΟΠΑΠ, φαρμακεία κ.ά., που έχουν την ειδική σήμανση «Εδώ Εξοφλούνται Λογαριασμοί ΔΕΗ»
* Μέσω της υπηρεσίας e-bill της ΔΕΗ για τους χρήστες του e-banking.
Μετά την εφαρμογή του προγράμματος επιβράβευσης, παρατηρήθηκε ότι ορισμένοι μεμονωμένοι συνεργάτες (π.χ. καταστήματα ΟΠΑΠ, φαρμακεία) έχουν αποδώσει με καθυστέρηση τα ποσά που εισέπραξαν από τους πελάτες της ΔΕΗ με αποτέλεσμα συνεπείς πελάτες να μην έχουν λάβει την επιστροφή του διπλάσιου του παγίου.
Προκειμένου να τους χορηγηθεί η επιστροφή του παγίου παρακαλούνται οι οικιακοί πελάτες με τα αποδεικτικά εξόφλησης των εκκαθαριστικών λογαριασμών έτους 2015 να απευθυνθούν:
* Σε οποιοδήποτε κατάστημα ΔΕΗ
* Στο Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, 11770
* Στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ, συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας