Τη δυνατότητα να πληρώνουν τους λογαριασμούς της ΔΕΗ σε μηνιαία βάση, δίνει πλέον η Επιχείρηση στους χρήστες της υπηρεσίας ebill, δηλαδή στους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς.
Σύμφωνα με την ΔΕΗ η εισαγωγή των μηνιαίων πληρωμών εντάσσεται στην γενικότερη προσπάθεια για την βελτίωση της εισπραξιμότητας και τη μείωση των «κακοπληρωτών», με τη λογική ότι η έκδοση λογαριασμών κάθε μήνα θα βοηθάει και τα νοικοκυριά να διαχειρίζονται καλύτερα το ποσό προς πληρωμή, σε αντίθεση με τη διμηνία, όπου το ποσό είναι υψηλότερο. Υπενθυμίζεται άλλωστε ότι οι οφειλές προς τη ΔΕΗ αγγίζουν τα 2 δισ. ευρώ.
Χαρακτηριστικά του Προγράμματος
– Έκδοση λογαριασμού κάθε μήνα. Εντός του 4μήνου, εκδίδονται τρεις Έναντι λογαριασμοί και ένας Εκκαθαριστικός.
– Διακοπή αποστολής του έντυπου λογαριασμού μέσω ταχυδρομείου.
– Πρόσβαση στους λογαριασμούς μόνο μέσω της υπηρεσίας ebill.
– Λοιποί όροι προγράμματος
Οι χρήστες οφείλουν να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους κατά την ημερομηνία που αναγράφεται σε αυτούς. Οι Όροι Πληρωμής των λογαριασμών καθορίζονται από τον Κώδικα Προμήθειας για όλους τους Πελάτες (ΦΕΚ/τΒ/832/2013, άρθρο 39).
Οι χρήστες διατηρούν το δικαίωμα να ενταχθούν και πάλι στο Διμηνιαίο κύκλο έκδοσης λογαριασμών, οποτεδήποτε το επιλέξουν, μέσω της υπηρεσίας e-bill.
Ειδικά για τους πελάτες οι οποίοι είναι ενταγμένοι στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και επιλέξουν να ενταχθούν στο υπόψη Πρόγραμμα, θα ισχύουν οι Όροι Πληρωμής του Προγράμματος και δεν θα εφαρμόζεται η προβλεπόμενη από τον Κώδικα Προμήθειας προθεσμία εξόφλησης λογαριασμών ρεύματος, 40 ημέρες από την έκδοση των λογαριασμών. Στην περίπτωση που οι ευάλωτοι πελάτες επιθυμούν η προθεσμία εξόφλησης να παραμείνει 40 ημέρες από την έκδοση, τότε θα πρέπει να συνεχίσουν να λαμβάνουν λογαριασμούς κάθε δίμηνο.
Για κάθε διευκρίνιση σχετική με το πρόγραμμα Μηνιαίος Λογαριασμός οι χρήστες μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, καλώντας στο 11770 ή ηλεκτρονικά στο www.dei.gr.