• Επικοινωνία

m.Φούιτ.gr

  • Πρωτοσέλιδο
  • Καστοριά
  • Δυτική Μακεδονία

    • 27/02/2018in Αθλητικά, Άργος Ορεστικό, Καστοριά

      Ο ΠΑΟΚτζής από Καστοριά τηλεφωνεί μετά τα επεισόδια στην Τούμπα!

        Ο ΠΑΟΚτζής από την Καστοριά τηλεφωνεί μετά τα επεισόδια στην Τούμπα!...
    • 27/02/2018in Αθλητικά, Εκδηλώσεις, Καστοριά

      Χάντμπολ – Β΄Εθνική: Η Καστοριά υποδέχεται τα Ιωάννινα

        ΑΟΑ Καστοριάς – ΑΟ Ιωαννίνων...
    • 27/02/2018in Αθλητικά, Εκδηλώσεις, Ελλάδα, Καστοριά, τελευταίες ειδήσεις

      Τέσσερις Καστοριανούς αθλητές βράβευσε η Κωπηλατική Ομοσπονδία

      Τέσσερις Καστοριανούς κωπηλάτες που διακρίθηκαν σε διεθνείς διοργανώσεις βράβευσε χθες η ΕΚΟΦΝΣ σε μια λαμπρή τελετή. Πρόκειται για τους...
    • 27/02/2018in Αθλητικά, Άργος Ορεστικό, Καστοριά

      Τέλος από τον Παναργειακό ο προπονητής Νίκος Τσακάλης

      Σε συνάντηση της διοίκησης του Παναργειακού με τον προπονητή της ομάδας κ. Τσακάλη Νικόλαο αποφασίστηκε η...
    • 27/02/2018in Αθλητικά, Καστοριά

      Βράβευση της Θ. Εμμανουηλίδου από την Κωπηλατική Ομοσπονδία (φωτο)

      Στο αμφιθέατρο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής η Ελληνική Κωπηλατική Ομοσπονδία βράβευσε χθες τους...
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία

Σαρωτικές αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας-Ποιοι επιβαρύνονται

by user / Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2017 / Published in Ελλάδα

Το υπουργείο Οικονομικών σχεδιάζει σαρωτικές αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας του 2018, αυτές δηλαδή που δεν πρόλαβε να κάνει τη φετινή χρονιά. Οι αλλαγές, αναμένεται να είναι ιδιαίτερα σημαντικές, ωστόσο το σίγουρο είναι το εξής: Οι ιδιοκτήτες παλαιοτέρων αυτοκινήτων θα τη “γλιτώσουν”, εν’ αντιθέσει με τους ιδιοκτήτες νέων οχημάτων που θα “πληρώσουν” το μάρμαρο…

Πιο συγκεκριμένα, το σχέδιο που εξετάζει το οικονομικό επιτελείο προβλέπει τη δημιουργία ενός συστήματος στο οποίο θα συνυπολογίζονται οι εκπομπές CO2, η παλαιότητα αλλά και ο κυβισμός του κινητήρα ώστε να προσδιορίζεται το ύψος των Τελών Κυκλοφορίας 2018.

Όπως προαναφέρθηκε, οι ιδιοκτήτες που θα επιβαρυνθούν θα είναι εκείνοι που το αυτοκίνητό τους έχει κυκλοφορήσει για πρώτη φορά μετά την 1η/1/2007 ή την 1η/1/2008 των οποίων τα Τέλη Κυκλοφορίας θα υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2 και όχι με τον κυβισμό. Αν η αλλαγή αφορά τα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/1/2007, οι αλλαγές αφορούν πάνω από 1,3 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων ενώ αν ισχύσουν για ΙΧ με 1η Άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1η/1/2008, τότε ο αριθμός του μειώνεται σε 1 εκατ. ιδιοκτήτες. Μάλιστα είναι πολύ πιθανό να αυξηθούν και τα ποσά που αναλογούν στα γραμμάρια εκπομπής CO2 σε κάποιες κατηγορίες αυτοκινήτων, κυρίως ρυπογόνων και πάνω από 160 γρ. CO2.

Άρση… ακινησίας

Για τα παλαιά οχήματα, το οικονομικό επιτελείο θέλει με τα τέλη κυκλοφορίας να δώσει… κίνητρα “επιβίωσής” τους. Βλέποντας χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να καταθέτουν πινακίδες (άρα και μη εισροή χρημάτων στα ταμεία), σκοπεύει να προχωρήσει σε διορθωτικές κινήσεις, κυρίως εκείνων των οχημάτων που έχουν κλείσει δεκαετία, με στόχο τις άρσεις ακινησίας από τους ιδιοκτήτες.

Ακόμα, το υπουργείο Οικονομικών προτίθεται να προχωρήσει σε μείωση έως και 50% στα τέλη κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα με κινητήρες πάνω πάνω από 1.929 κ.εκ., ωστόσο στα μικρότερα κυβισμού οχήματα, η μείωση θα είναι μικρότερη (20%-30%).

economy365.gr

  • Tweet
Tagged under: τέλη κυκλοφορίας

About user

What you can read next

Δηλώσεις Γιάννη Δημητριάδη πριν το παιχνίδι με την Καστοριά (βίντεο)
Άθικτοι, περήφανοι άνθρωποι
Πανελλήνιες – Πανελλαδικές 2016: Οι λεπτομέρειες για τις διπλές εξετάσεις

© 2015. All rights reserved. Buy Kallyas Theme.

TOP