Ελλάδα

Δείτε πώς πρέπει να κοιμάστε ανάλογα με το πού πονάτε

57dfe6de1dc524b53d8b478aΠόνοι στη μέση, τον αυχένα και στους ώμους; Δείτε σε ποια στάση πρέπει να κοιμάστε για να ανακουφιστείτε από τους πόνους.

Πόνοι στη μέση

Για να αντιμετωπίσετε τους πόνους στη μέση, έχετε δύο επιλογές: είτε στο πλάι με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατα είτε ανάσκελα με ένα μαξιλάρι πίσω από τα γόνατα. Και στις δύο περιπτώσεις βοηθάτε την σπονδυλική στήλη να διατηρεί τη φυσική της κλίση χωρίς να την επιβαρύνετε.

Πόνοι στον αυχένα

Το κατάλληλο μαξιλάρι παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτή την περίπτωση. Επομένως, διαλέξτε ένα ορθοπεδικό μαξιλάρι που θα προσφέρει πολύ καλή στήριξη στον αυχένα και θα τον κρατά στην ίδια ευθεία με τους ώμους για να μειώσετε τους πόνους.

Πόνοι στον ώμο

Μία γρήγοροι λύση, είναι να κοιμηθείτε από την πλευρά του ώμου που δεν σας πονάει. Επιπλέον, ένα μαξιλάρι πίσω από την πλάτη θα σας βοηθήσει να μην αλλάξετε πλευρό κατά τη διάρκεια του ύπνου σας.

Πόνοι στο γόνατο

Ο καλύτερος τρόπος για να τους αποφύγετε είναι να μην έχουν επαφή τα δύο γόνατα μεταξύ τους, να κοιμηθείτε δηλαδή ανάσκελα. Αν πάλι προτιμάτε τον ύπνο στο πλάι, τοποθετήστε ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατα.

Πόνοι στο ισχίο

Αυτός ο πόνος οφείλετε στην ένταση που έχει συσσωρευθεί στο σημείο αυτό. Για να ευθυγραμμίσετε την σπονδυλική στήλη και να αποβάλετε την πίεση στο ισχίο πρέπει να κοιμηθείτε ανάσκελα.

yolife.gr 

περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button