Ελλάδα

“All inclusive” ή “από…”; Εσείς σε ποια κατηγορία ανήκετε;

13765763_1071117222966057_1750374354118988305_o

Η φιλοσοφία των ταξιδιωτών-τουριστών σήμερα, χωρίζεται σε δυο μεγάλες κατηγορίες: Στην πρώτη ανήκουν αυτοί που θέλουν να επιλέξουν ένα προϊόν “γυμνό” και στη χαμηλότερη δυνατή τιμή, ενώ μετά θα το “ντύσουν” ανάλογα τις ανάγκες τους. Είναι η κατηγορία “από”. Η άλλη κατηγορία είναι η “all inclusive”, όπου προπληρώνεις τα πάντα σε συμφέρουσα τιμή, άσχετα αν τα χρησιμοποιήσεις ή όχι.


Κατηγορία “από”…
“Είδα μια διαφήμιση που λέει για αεροπορικά εισιτήρια για Ευρώπη από 29 ευρώ…. Έχει μια εκδρομή προσφορά για Δαλματία από 149 ευρώ, τζάμπα είναι ! “.
Αυτό το “από”, όσο μικρό, ασήμαντο και ταπεινό κι αν φαίνεται, τελικά είναι μεγάλος μπαγάσας ! Διότι σου εμφανίζει το τυρί αλλά όχι τη φάκα… Δεν είναι ανέντιμο σαν μάρκετινγκ, αλλά στο “από” τσιμπάει μια μεγάλη κατηγορία καταναλωτών, που δελεάζεται σε οτιδήποτε φαίνεται φτηνό και ευκαιρία. Συνήθως αυτή η αρχικά φτηνή τιμή, αφορά πτήσεις σε συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες, ή αν κλείσεις από τον Αύγουστο για να πας στο Λονδίνο τριήμερο της 25ης Μαρτίου. Όσο για τα ταξιδιωτικά πακέτα, στο “από” κολλάει το πιο μέτριο ξενοδοχείο από το σύνολο επιλογών διαμονής, δεν περιλαμβάνονται φόροι αεροδρομίων, προαιρετικές εκδρομές κ.α

Σαν να παίρνεις σκέτο πιτόγυρο με ένα ευρώ και μετά να αρχίζεις να προσθέτεις με έξτρα χρέωση τζατζίκι, κρεμμύδι, πατάτες, ντομάτα κ.α Με έξυπνες κινήσεις μπορείτε να εκμεταλλευτείτε το “από” και να κερδίσετε χρήματα, αλλά μην ξεχνάτε ποτέ το περίφημο ρητό: ” Στο ταξίδι, η πίκρα της χαμηλής ποιότητας κρατά περισσότερο από τη γλύκα της αρχικής φτηνής τιμής”…

 

Κατηγορία “All inclusive”
Πως είναι η παραπάνω κατηγορία; Καμία σχέση! Εδώ ξέρεις εκ των προτέρων τι θα πληρώσεις, δεν υπάρχουν εκπλήξεις και απολαμβάνεις ότι σου υποσχέθηκαν. Δημοφιλές στους ξένους αφού μετράνε και το φραγκοδίφραγκο, αλλά λίγοι είναι ακόμη οι Έλληνες που το ασπάζονται. Βασικός λόγος ότι ο ανένταχτος και επαναστάτης Έλληνας ζυγό δεν υπομένει, πόσο μάλλον να τον εγκλωβίσεις σε ένα resort με «βραχιολάκια» και συγκεκριμένα ωράρια γεύματος και δείπνου. Ιδανικό για διακοπές με παιδιά ή αν έχετε σύζυγο που συνεχώς εκστομίζει τη λέξη “θέλω”…

Στα αρνητικά η αμφισβητούμενη πολλές φορές ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων. Ναι υπάρχει απεριόριστη κατανάλωση, αλλά τα ποτά δεν είναι επώνυμα, η cola δεν είναι coca και τα γλυκά όσο χρωματιστά και εντυπωσιακά κι αν φαίνονται, στο τέλος τρως μόνο σαντιγί και ζελέ σε όλες τις χρωματικές εκφάνσεις…
Εμπεριέχει επίσης μια ακόμη παγίδα: Επειδή όλες οι παροχές είναι προπληρωμένες αγχώνεσαι να τα εκμεταλλευτείς όλα.

Υπάλληλος ξενοδοχείου στην Κρήτη, έλεγε ότι υπάρχουν ξένοι που ήρθαν με πακέτο all inclusive, αλλά ποτέ δεν επισκέφτηκαν τις γύρω πόλεις ή περιοχές ! Προσγειώθηκαν με το αεροσκάφος, μπήκαν σε ένα ξενοδοχείο, έφαγαν, ήπιαν, έσκασαν, κολύμπησαν και ξανά πίσω στο Βούπερταλ ή το Τρονχάιμ. Και δεν είδαν καν πως είναι τα Χανιά ή η Κνωσός. Διότι έλεγαν, πως αν έβγαιναν βόλτα στην πόλη θα έχαναν το δείπνο ή τα ποτά που προπλήρωσαν !

Σε όποια κατηγορία κι αν ανήκετε, χαλαρώστε και απολαύστε τις λίγες στιγμές ξεγνοιασιάς χωρίς να σκέφτεστε τι δώσατε ή θα δώσετε.

Omorfa Taxidia

 

περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button