Καστοριά

Καστοριά: Τι απαντά η ΔΕΥΑΚ για τους «φουσκωμένους» λογαριασμούς

paulouzahos

Παράπονα για «φουσκωμένους» λογαριασμούς δέχεται από   πολλούς καταναλωτές  τις τελευταίες μέρες η ΔΕΥΑΚ (Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Καστοριάς)

Όπως ενημέρωσε κατά τη διάρκεια  της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Καστοριάς, ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Ζαχαρίας Παύλου «ίσως για πρώτη φορά έγινε σωστή καταγραφή των ρολογιών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν παράπονα από πάρα πολλούς καταναλωτές ότι έχουν έρθει φουσκωμένοι λογαριασμοί».

Ανέφερε ακόμη «σχεδόν το 99% των περιπτώσεων που έρχονται καθημερινά στη ΔΕΥΑΚ με τους λογαριασμούς και γίνονται αυτοψίες, όλοι κατανοούν ότι το πρόβλημα ήταν  στο ότι δεν γινόταν οι καταγραφές».

 

Θεοδότα Τσιόπρα

ert.gr

 

περισσότερα

2 Comments

  1. Αν δεν γινόταν καταγραφές, γιατί δεν γινόταν καταγραφές? Αν δεν απατώμαι υπάρχουν υπάλληλοι για αυτή την δουλειά και αν δεν την έκαναν ποιες είναι οι επιπτώσεις για τους ίδιους, για τους προϊστάμενους τους και βέβαια για το ταμείο του δήμου? (τις επιπτώσεις για τους καταναλωτές που ξαφνικά καλούνται να πληρώσουν εξωφρενικά μη αναμενόμενα ποσά, λες και είναι ιδιοκτήτες κολυμβητηρίων και όχι κατοικιών, σε μία περίοδο φοβερής οικονομικής κρίσης τις αντιλαμβανόμαστε). Μπορεί να μας απαντήσει ο κύριος Ζάχος και ο αγαπητός δήμαρχος αυτά τα απλά ερωτήματα, αντί να προσπαθούν να περάσουν στο ντούκου την ολιγωρία των υφιστάμενων τους και ως συνέπεια και των ιδίων, αδιαφορώντας για το σοβαρό πρόβλημα που προκαλούν στους καταναλωτές?

  2. Συμπληρώνω στα ορθώς γραφέντα του ή της L, τώρα καλούμαστε να πληρώσουμε με άλλη κλίμακα κατανάλωσης. Διότι δεν είναι το ίδιο ποσό επί του κυβικού όταν η κατανάλωση ξεπερνάει κάποια κυβικά. Εάν αυτά τα κυβικά ήταν μοιρασμένα στην τετράμηνη κατανάλωση (όπου γίνεται και η εκκαθάριση) τότε τα ποσά θα ήταν μικρότερα, απ’ ότι τώρα με κυβικά, λες και έχουμε πισίνες όλοι, όπως πολύ σωστά ανέφερε το προηγούμενο σχόλιο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button